2008年12月18日 星期四

Blur-No Distance left to run








Blur樂團,我還在高中的時候聽的樂團


陪伴我過了許多美好的時光,雖然很流行樂,但是他們許多歌都讓人回味再三


就算現在聽起來還是一樣棒


這首歌就是我最喜歡的歌之一


 


It's over
結束了
You don't need to tell me
你不需要告訴我
I hope you're with someone who makes you
我希望你能夠找到一個
feel safe in your sleeping tonight
讓你今晚睡得安穩的伴兒
I won't kill myself, trying to stay in your life
我不會害死自己,只為了試著過你的日子
I got no distance left to run
我已經無路可逃了

When you see me
當你看見我
Please turn your back and walk away
拜託,請你轉身離去
I don't want to see you
我不想看見你
Cos i know the dreams that you keep is wearing me
因為我知道你的夢想讓我疲倦不已
When your coming down, think of me here
當你失敗了,想起了我
I got no distance left to run
我已經無路可逃了

It's over, I knew it would end this way
結束了,我早就知道會這樣結束了
I hope you're with someone who makes you feel
我希望你能找到一個讓你覺得
That this life is the night
你的人生是夜晚的伴兒
And it settles down, stays around
而且你的人生定了下來,徘徊不去
Spends more time with you
花更多的時間陪伴你
I got no distance left to run
我已經無路可逃了


沒有留言:

張貼留言