2008年2月8日 星期五

海鷗樂團第二彈:snow brigade

接下來讓我們看海鷗樂團的第二個現場演唱表演
這個歌聲簡直是神啊,連一點雜音都沒有
唱現場就跟唱片一樣好聽
這是收錄於Frenger專輯的第三首歌
原本沒有很喜歡,但是我認識的很多人都滿喜歡這首的
所以拿出來聽了又聽,最後覺得這首其實真不錯啊
所以拿出來跟大家分享

Enable to bring out the something
我有能力能夠將某種事物付諸真相
you want to know beneath the snow
某種你想了解,埋藏在皚皚白雪下的事情
in winter you're an affliction
在冬天,妳有如令人受盡苦難的折磨般
that repeatedly defeated me, because
不斷地挫敗我,令我洩氣,因為

I'll find you somewhere
我定會在某處與你相遇的
show you how much I care
讓你了解我有多在乎你
know that there is no escape
讓你知道你是無法逃出
from my snowbrigade
我的雪之軍旅的

Bring out the someone
帶出某個事情
you want to see for jealousy
某個你因為猜忌而想知道的事情
we all know one day you'll leave behind
我們都了解,總有一天你會離我而去的
your everything
妳的一切
and feel the spring come
感受到春天的來臨

I'll find you somewhere
我定會在某處與你相遇的
show you how much I care
讓你了解我有多在乎你
know that there is no escape
讓你知道你是無法逃出
from my snowbrigade
我的雪之軍旅的

My arms retreat
我的雙臂退縮了
I wish they were there to hold you
我真希望它們可以在那裡緊緊的擁抱你

I'll find you somewhere
我定會在某處與你相遇的
show you how much I care
讓你了解我有多在乎你
know that there is no escape
讓你知道你是無法逃出
from my snowbrigade
我的雪之軍旅的


沒有留言:

張貼留言